VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
(dále jen „VOP“)
Ve VOP najdete všechny důležité právní informace týkající se masážních služeb, prodeje ebooků a poskytování konzultací (peer, výživové, ájurvédské, eft, Bachovy esence) prostřednictvím webových stránek www.blankahyhlikova.cz. VOP obsahují informace, které potřebujete mít k dispozici před tím, než zaplatíte za službu. Obsahují i tzv. sdělení pro spotřebitele před uzavřením smlouvy ve smyslu § 1820 občanského zákoníku. Před vlastním uzavřením smlouvy projevujete svůj souhlas s VOP zaplacením dané služby – masážních služeb, konzultací, ebooků. VOP se tím stanou součástí uzavřené smlouvy a budou i pro Vás závazné. Přečtěte si je proto, prosím, pečlivě. Děkujeme za Váš čas, který jejich pročtení věnujete.
OBSAH VOP
I. DŮLEŽITÉ POJMY, INSTITUTY A OSOBY
II. SDĚLENÍ PRO SPOTŘEBITELE PŘED UZAVŘENÍM SMLOUVY
III. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ SMLOUVY
IV. CENA PRODUKTŮ, MASÁŽÍ A KONZULTACÍ, PLATEBNÍ PODMÍNKY
V. DOSTAVENÍ SE DO PROVOZOVNY
VI. PRŮBĚH POSKYTOVÁNÍ MASÁŽE, KONZULTACE
VII. ODMÍTNUTÍ A PŘEDČASNÉ UKONČENÍ MASÁŽE, KONZULTACE
VIII. INFORMOVANÝ SOUHLAS ZÁKAZNÍKA A DOTAZNÍK ZPŮSOBILOSTI PŘED MASÁŽÍ
IX. DÁRKOVÝ POUKAZ
X. DODACÍ PODMÍNKY
XI. STORNO PODMÍNKY on-line konzultací
XII. ZÁVĚREM
I. DŮLEŽITÉ POJMY, INSTITUTY A OSOBY
1. Web: webem pro účely těchto VOP rozumíme webové stránky www.blankahyhlikova.cz
2. Konzultace: Jedná se o služby z oblasti životního stylu, výživy a osobního rozvoje, které jsou poskytovány on-line nebo osobně. Mohou to být konzultace (peer, výživové, ájurvédské, eft, Bachovy esence) a balíčky s větším počtem konzultací.
3. Masáže: jedná se o služby v oblasti péče o tělo – masérské, rekondiční a regenerační služby.
4. Produkt: pod slovem produkt nebo produkty se rozumí ebooky a online kurzy z oblasti výživového poradenství, ájurvédy a osobního rozvoje.
5. Poskytovatel:
Je fyzická osoba, která poskytuje služby nabízené na webu.
Poskytovatel je:
Ing. Blanka Hyhlíková
IČ: 22108092
Sídlo: Pod Nádražím 845, 538 03 Heřmanův Městec
E-mail: blankahyhlikova@centrum.cz
Telefon: 606 437 536
Provozovna: Pod Nádražím 845, 538 03 Heřmanův Městec
Poskytovatel je zapsaný v živnostenském rejstříku. Úřadem příslušným dle § 71 odst. 2 živnostenského zákona je Městský úřad Chrudim.
Adresa pro doručování je shodná s adresou sídla. Na uvedeném e-mailu jsem Vám k dispozici pro běžnou komunikaci i pro případné vyřizování podnětů a reklamací.
Pokud je v textu VOP uvedeno „My“, „Nás“, „Naše“ apod., myslí se tím vždy Poskytovatel.
6. Uživatel: Uživatelem je ten, kdo s Poskytovatelem prostřednictvím webu, emailem, telefonicky, osobním objednáním, pomocí on-line rezervačního systému nebo nákupem dárkového poukazu uzavře smlouvu o poskytnutí konzultací, masáží a prodeji produktů. Uživatelem může být jak spotřebitel, tak podnikatel nebo nepodnikající právnická osoba (například spolek).
Pokud je někde v textu VOP uvedeno „zákazník“, myslí se tím uživatel.
Pokud je v textu VOP uvedeno „Vy“, „Vás“, „Vaše“ apod., myslí se tím vždy Uživatel.
7. Spotřebitel: Spotřebitelem se podle platných právních předpisů rozumí fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu povolání. Pokud jste fyzická osoba a do objednávky uvedete IČO, prohlašujete tím, že Smlouvu uzavíráte jako podnikatel, a ne jako spotřebitel. Dopad to má především na možnost odstoupení od smlouvy bez uvedení důvodů a na nároky z odpovědnosti za vady a vyřizování reklamací.
8. Smlouva o poskytování konzultací, masáží a produktů: Jde o smlouvu, kterou spolu uzavíráme. Pokud je v dalším textu používán pojem „Smlouva“, myslí se tím právě Smlouva o poskytování konzultací, masáží a produktů. Proces uzavírání Smlouvy prostřednictvím webového rozhraní, telefonicky, emailem, osobně nebo dárkovým poukazem je popsán v těchto VOP. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Smlouva je tvořena Vaší objednávkou (vyplněným objednávkovým formulářem na webu, telefonicky, emailem, pomocí on-line rezervačního systému, zakoupením dárkového poukazu nebo osobně), a jejím přijetím z naší strany a těmito VOP.
Po objednání on-line konzultací a produktů Vám zašlu e-mailem fakturu spolu s těmito VOP. Zaplacením faktury dáváte souhlas s uzavřením smlouvy a těmito VOP.
Nákupem dárkového poukazu, telefonickým, elektronickým nebo osobním objednáním masáže nebo osobní konzultace a objednáním konkrétního termínu masáže a konzultace projevujete svůj souhlas s těmito VOP. Nesouhlasí-li s těmito VOP, máte možnost konzultace a masáže nevyužít.
9. Smlouva uzavřená distančním způsobem: Jedná se o Smlouvu, která je uzavřena prostřednictvím prostředků komunikace na dálku, tj. je uzavřena, aniž bychom se museli osobně potkat, neboť k jejímu uzavření využíváme telefon, web, e-mail, on-line rezervační systém. Náklady spojené s použitím prostředků komunikace na dálku (zejména náklady na internetové připojení) si jako Uživatel hradíte sami a neliší se od běžné sazby účtované Vaším operátorem, resp. poskytovatelem internetového připojení. Učiněním objednávky výslovně souhlasíte s použitím prostředků komunikace na dálku.
10. Spotřebitelská smlouva: Je to Smlouva, ve které jako Uživatel vystupuje spotřebitel. Spotřebitel má v mnoha případech výhodnější postavení než ostatní uživatelé. Pokud se některé právo týká pouze Spotřebitele, je to v těchto VOP výslovně uvedeno (tj. místo „Uživatel“ je uvedeno „Spotřebitel“).
11. Závaznost VOP: Zaplacením faktury za objednanou on-line konzultaci a produkt, dáváte svůj souhlas s VOP. Zakoupením dárkového poukazu, telefonickým, elektronickým, osobním objednáním konkrétního termínu masáže nebo konzultace nebo objednání konkrétního termínu masáže nebo konzultace pomocí on-line rezervačního systému dáváte svůj souhlas s těmito VOP. Tím se VOP stávají součástí Smlouvy a jsou jak pro mě, tak pro Vás závazné.
12. Rozhodné právní předpisy: Jsou to platné právní předpisy, které se použijí na Smlouvu a vztah mezi námi z této smlouvy vzniklý. Jedná se zejména zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník ve znění pozdějších právních předpisů (dále též jen „NOZ“) a v případech, kdy je Uživatelem spotřebitel, je to i zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších právních předpisů. Pokud je v tomto textu na konkrétní §§ právních předpisů odkazováno, můžete si kliknutím zobrazit přímo jejich aktuální znění.
II. SDĚLENÍ PRO SPOTŘEBITELE PŘED UZAVŘENÍM SMLOUVY
Jedná se o shrnutí informací dle § 1820 NOZ.
1. Údaje o hlavních vlastnostech konzultací, masáží a produktů jsou vždy uvedené přímo v popisu dané konzultace, masáže a produktu na webu. Kliknutím na jednotlivé položky se Vám zobrazí podrobný popis. Věnujte proto, prosím, popisu konzultací, masáží a produktů svoji pozornost a v případě nejasností Nás kontaktujte ještě před objednáním konzultací, masáží a produktů.
2. Údaje o Naší totožnosti, adresa sídla, telefonní číslo a adresu pro doručování elektronické pošty jsme již uvedli výše, v čl. I. odst. 5 VOP.
3. Cena konzultací, masáží, produktů a balíčků konzultací je vždy uvedená v jejich popisu nebo v ceníku na webu.
4. Produkty a on-line konzultace lze hradit klasickým bankovním převodem. Osobní konzultace a masáže lze hradit hotově.
5. Masáže, on-line a osobní konzultace jsou realizovány po vzájemné dohodě mezi poskytovatelem a uživatelem, kdy dojde ke stanovení termínu realizace.
7. Vyřizování stížností, orgány dohledu a státního dozoru: Máte-li k uzavřené Smlouvě, jejímu plnění či naší činnosti nějakou stížnost, kontaktujte nás prosím na e-mailu blankahyhlikova@centrum.cz. Podnikám na základě živnostenského oprávnění, proto kontrolním orgánem je příslušný živnostenský úřad. Dohled nad dodržováním předpisů o ochraně spotřebitelů provádí především Česká obchodní inspekce. Dodržování předpisů o ochraně osobních údajů dozoruje Úřad pro ochranu osobních údajů. I na tyto orgány se můžete obrátit se svými stížnostmi.
8. Mimosoudní vyřizování sporů spotřebitelů: Pokud mezi Poskytovatelem a Spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, má Spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce, oddělení mimosoudního řešení spotřebitelských sporů (ADR), Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení sporů jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce: www.coi.cz, www.adr.coi.cz, e-mail: adr@coi.cz. Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů on-line, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
III. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ SMLOUVY
1. Objednávání Produktů probíhá přes web. Prezentace Produktů uvedená na webu je informativního charakteru. Jako Poskytovatel nejsem povinna uzavřít Smlouvu.
2. Objednávka on-line konzultací Po obdržení objednávky on-line konzultací se s vámi provozovatel telefonicky nebo po mailu spojí a domluví se na termínu realizace a odešle vám fakturu k zaplacení. Zaplacením faktury je Smlouva uzavřena. On-line konzultace jsou realizovány po zaplacení faktury.
Pokud se z vážných důvodů nemůžete v dohodnutém termínu na on-line konzultaci dostavit, informujte o tom provozovatele předem telefonicky nebo emailem, nejpozději však 24 hodin před zahájením masáže. Pozdější přeobjednání se považuje za absenci.
3. Objednávka masáží Termín návštěvy je třeba dohodnout a rezervovat předem telefonicky, emailem, osobně nebo online přes rezervační systém. Dohodnutý termín je závazná objednávka. Provozovatel si na dohodnutý termín návštěvy zákazníka rezervuje příslušný čas, kapacitu a předepsanou temperaci masážní místnosti.
Pokud se z vážných důvodů nemůžete v dohodnutém termínu na masáž dostavit, informujte o tom provozovatele předem telefonicky, emailem nebo sms zprávou, nejpozději však 24 hodin před zahájením masáže. Pozdější přeobjednání se považuje za absenci.
4. Objednávka osobních konzultací Termín návštěvy je třeba dohodnout a rezervovat předem telefonicky, emailem, osobně nebo online přes rezervační systém. Dohodnutý termín je závazná objednávka. Provozovatel si na dohodnutý termín návštěvy zákazníka rezervuje příslušný čas a kapacitu.
Pokud se z vážných důvodů nemůžete v dohodnutém termínu na konzultaci dostavit, informujte o tom provozovatele předem telefonicky, emailem nebo sms zprávou, nejpozději však 24 hodin před zahájením konzultace. Pozdější přeobjednání se považuje za absenci.
5. Pokud už dojde k uzavření Smlouvy, jakékoli změny uzavřené Smlouvy jsou možné jen na základě dohody mezi námi, případně můžete od Smlouvy odstoupit, pokud to zákon nebo tyto VOP umožňují.
IV. CENA PRODUKTŮ, MASÁŽÍ A KONZULTACÍ, PLATEBNÍ PODMÍNKY
1. Cena Produktů: Cena je uvedena přímo u každého Produktu v jeho popisu na webu. Poskytovatel není plátce daně z přidané hodnoty. Cena je platná po celou dobu, kdy je na webu uvedena a je to cena konečná.
Sjednaná cena a případné chyby v uvedené ceně: Sjednanou cenou je cena uvedená u Produktu v okamžiku odeslání Vaší objednávky. Pokud by došlo ke zjevné chybě při uvedení ceny na webu (tím je myšlen především překlep, chyba při zadávání ceny) nebo obdobné chybě v procesu uzavírání Smlouvy, pak nejsem povinna Vám za takovou zjevně chybnou cenu Produkt dodat, a to ani v případě, že došlo k uzavření Smlouvy. V případě, že by již došlo z Vaší strany i k úhradě této zjevně chybné ceny, jsem oprávněna od Smlouvy odstoupit a uhrazenou částku Vám v tom případě vrátím.
Dodání Produktu až po zaplacení: Není-li mezi námi výslovně ujednáno jinak, jsem povinna Vám Produkt dodat až po úplném zaplacení sjednané ceny. Výjimkou je zejména prodej Produktu s možností uhradit cenu ve splátkách – tato možnost je vždy uvedena, včetně podmínek, na prodejní stránce Produktu.
2. Cena on-line konzultací: Cena je uvedena přímo u každé konzultace v jejím popisu na webu. Poskytovatel není plátce daně z přidané hodnoty. Cena je platná po celou dobu, kdy je na webu uvedena a je to cena konečná.
Sjednaná cena a případné chyby v uvedené ceně: Sjednanou cenou je cena uvedená u Konzultace v okamžiku odeslání Vaší objednávky. Pokud by došlo ke zjevné chybě při uvedení ceny na webu (tím je myšlen především překlep, chyba při zadávání ceny) nebo obdobné chybě v procesu uzavírání Smlouvy, pak nejsem povinna Vám za takovou zjevně chybnou cenu Konzultaci dodat, a to ani v případě, že došlo k uzavření Smlouvy. V případě, že by již došlo z Vaší strany i k úhradě této zjevně chybné ceny, jsem oprávněna od Smlouvy odstoupit a uhrazenou částku Vám v tom případě vrátím.
Dodání on-line konzultace až po zaplacení: Není-li mezi námi výslovně ujednáno jinak, jsem povinna Vám konzultaci poskytnout až po úplném zaplacení sjednané ceny.
3. Cena osobních konzultací: Cena je uvedena přímo u každé konzultace v jejím popisu na webu a na ceníku umístěném v Masážním salónu. Poskytovatel není plátce daně z přidané hodnoty. Cena je platná po celou dobu, kdy je na webu uvedena a je to cena konečná.
Sjednaná cena a případné chyby v uvedené ceně: Sjednanou cenou je cena uvedená u konzultace v okamžiku Vaší objednávky. Pokud by došlo ke zjevné chybě při uvedení ceny na webu (tím je myšlen především překlep, chyba při zadávání ceny) nebo obdobné chybě v procesu uzavírání Smlouvy, pak nejsem povinna Vám za takovou zjevně chybnou cenu Konzultaci poskytnout.
4. Cena masáží: Cena je uvedena přímo u každého druhu masáže v jejím popisu na webu a na ceníku umístěném v Masážním salónu. Poskytovatel není plátce daně z přidané hodnoty. Cena je platná po celou dobu, kdy je na webu uvedena a je to cena konečná.
Sjednaná cena a případné chyby v uvedené ceně: Sjednanou cenou je cena uvedená u jednotlivých druhů masáží v okamžiku Vaší objednávky. Pokud by došlo ke zjevné chybě při uvedení ceny na webu (tím je myšlen především překlep, chyba při zadávání ceny) nebo obdobné chybě v procesu uzavírání Smlouvy, pak nejsem povinna Vám za takovou zjevně chybnou cenu masáž poskytnout.
5. Možnosti úhrady kupní ceny a ceny služeb:
- v hotovosti: přímo do pokladny na provozovně. V případě masáží a osobních konzultací.
- Bezhotovostně (klasickým) bankovním převodem na náš bankovní účet: v případě on-line konzultací. Pokyny k platbě, v podobě faktury, obdržíte v e-mailu potvrzujícím přijetí objednávky. Při platbě, prosím, nezapomeňte uvést příslušný variabilní symbol, aby mohla být platba rychle spárována a služba co nejdříve dodány.
- platební kartou on-line: v případě zakoupení produktů
Splatnost ceny bezhotovostním bankovním převodem: Cena je splatná do 7 dní od uzavření Smlouvy, není-li v popisu Produktu uvedeno jinak. Datum splatnosti je uvedené na faktuře. V případě úhrady klasickým bankovním převodem je cena zaplacena v okamžiku, kdy je příslušná částka připsána na náš bankovní účet.
V. DOSTAVENÍ SE DO PROVOZOVNY
1. Zákazník je povinen dostavit se na objednaným termín do provozovny provozovatele nejlépe min. 5 minut před začátkem termínu. Pokud se zákazník dostaví více jak 10 minut předem, negarantuje provozovatel možnost vpustit zákazníka do prostor čekárny a provozovny.
2. Dostaví-li se zákazník max. 15 minut po dohodnutém termínu, bude konzultace a masáž provedena ve zkráceném rozsahu tak, že skončí v původně stanoveném čase. Pozdější příchod na masáž se považuje za absenci zákazníka.
3. V případě nepřítomnosti nebo příchodu na masáž nebo konzultaci se zpožděním delším než 15 minut bude po zákazníkovi požadována úhrada hodnoty rezervované doby ve výši objednané masáže nebo konzultace, případně bude rovnou odečtena z hodnoty certifikátu, dárkového poukazu.
VI. PRŮBĚH POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB MASÁŽE, KONZULTACE
1. Zákazník je povinen po celou dobu poskytování masáže a konzultace dbát pokynů provozovatele a svým jednáním a chováním umožnit řádný průběh poskytování služeb (masáže, konzultace). V případě, že tomu tak nebude, jedná se o důvod k odmítnutí nebo přerušení masáže nebo konzultace podle čl. VII těchto obchodních podmínek.
2. Zákazníka může doprovázet do prostor provozovny další jím určená osoba.
3. Uvedená délka masáže zahrnuje celkový čas rezervace. Samotná doba masáže je přibližně o 5 minut kratší, aby byl prostor na přípravu a ukončení procedury.
4. Provozovatel neručí za jakékoliv případné ztráty věcí klienta před masáží, během masáže ani po masáži.
VII. ODMÍTNUTÍ A PŘEDČASNÉ UKONČENÍ MASÁŽE, KONZULTACE
1) Masáž může být odmítnuta v těchto případech:
a) zákazník se dostaví na masáž se zjevnými příznaky infekčních onemocnění
b) zákazník se dostaví na masáž v podnapilém stavu, nebo pod vlivem návykových látek
c) zákazník se dostaví na masáž se zdravotními problémy medicínského charakteru
d) zákazník se dostaví na masáž v nevyhovujícím hygienickém stavu
e) zákazník se během objednávání termínu masáže vyjadřuje nepřístojným způsobem
f) zákazní požaduje jiný druh masáže, nežli odpovídá popisu masáže na webových stránkách www.blankahyhlikova.cz (např. požaduje-li masáž intimních partií nebo erotickou masáž)
g) zákazník nedbá pokynů provozovatele a svým jednáním a chováním neumožnit řádný průběh poskytování masáže
h) u zákazníka se v minulosti objevila alergická reakce související s použitím materiálů, které se při poskytování vybrané služby běžně používají (např. alergie). Zákazník je povinen na tuto skutečnost provozovatele služeb s dostatečným předstihem upozornit (při objednání služby) a tato skutečnost nezakládá oprávnění k reklamaci již provedené služby.
2) Konzultace může být odmítnuta v těchto případech:
a) zákazník se během objednávání termínu vyjadřuje nepřístojným způsobem
b) zákazník nedbá pokynů provozovatele a svým jednáním a chováním neumožnit řádný průběh poskytování konzultace
3) Masáž může být předčasně ukončena, pokud se:
a) během masáže u zákazníka objeví zjevné příznaky infekčních onemocnění
b) během masáže u zákazníka objeví zjevné příznaky podnapilosti či návykových látek
c) během masáže u zákazníka objeví zjevné příznaky zdravotních problémů
d) během masáže bude zákazník přes opakovanou výzvu chovat nepřístojným způsobem
e) zákazník bude požadovat masáž intimních partií a nebude respektovat pravidla Masérského salónu
f) během poskytování služby se u zákazníka objeví alergická reakce na použité materiály
4) konzultace může být předčasně ukončena, pokud se:
a) během konzultace u zákazníka objeví zjevné příznaky podnapilosti či návykových látek
b) během konzultace bude zákazník přes opakovanou výzvu chovat nepřístojným způsobem
5) Zákazník je oprávněn kdykoliv v průběhu poskytování služeb (konzultace, masáž) požádat o jejich přerušení. Provozovatel je v takovém případě povinen masáž nebo konzultaci přerušit tak, aby nedošlo k negativním dopadům na fyzické zdraví zákazníka. Za tímto účelem je zákazník povinen strpět dokončení minimálních nezbytných procedur a postupů k tomu směřujících.
6) V případě přerušení masáže nebo konzultace podle bodů 3, 4 a 5 nezaniká právo poskytovatele na úhradu celé služby ve sjednaném rozsahu, stejně jako zákazníkovi nevzniká nárok na vrácení již zaplacené úhrady, a to ani částečně. Masáž nebo konzultaci je nutné vždy uhradit tak, jako by proběhla v celém rozsahu. Výjimkou z tohoto pravidla je pouze přerušení masáže podle bodu 3 písm. a), c) a f) v případě, že o důvodech přerušení zákazník předem nevěděl a ani při vynaložení běžné péče a pozornosti vědět nemohl. V takovém případě má poskytovatel nárok na poměrnou část ceny podle trvání již poskytnuté služby, případně má zákazník nárok na vrácení poměrné částky za neproběhlou část služby.
VIII. INFORMOVANÝ SOUHLAS ZÁKAZNÍKA A DOTAZNÍK ZPŮSOBILOSTI PŘED MASÁŽÍ
1. Zákazník je před první masáží instruován o zdravotních rizicích, indikacích a kontraindikacích. Zákazník je poté zpravidla vyzván k podepsání Dotazníku způsobilosti před masáží, jehož součástí je Informovaný souhlas. Pokud provozovatel z jakéhokoli důvodu podpis tohoto dotazníku nevyžádá, platí, že zákazník tím, že se masáže účastní, svobodně uděluje svůj informovaný souhlas s jejím provedením.
2. Zákazník je před každou následnou masáží tázán na pocity, změny, které mu přinesla předchozí masáž a je tázán na aktuální zdravotní a psychický stav. Zákazník je povinen informovat o změně svého zdravotního stavu. Pokud se rozhodne masáž podstoupit, dává tím jasně a svobodně najevo svůj informovaný souhlas.
IX. DÁRKOVÝ POUKAZ
1. Dárkový poukaz lze použít na úhradu libovolné masáže z nabídky masážního salónu uvedené na webu. U dárkového poukazu s uvedenou nominální hodnotou lze přesný druh a rozsah dohodnout při sjednávání termínu návštěvy, nebo před zahájením masáže. Popis jednotlivých masáží najdete na webových stránkách: www.blankahyhlikova.cz. Platbu dárkovým poukazem je nutno nahlásit před začátkem masáže pro ověření platnosti. Doba platnosti je uvedena na dárkovém poukazu.
2. Dárkové poukazy jsou vydávány s uvedenou nominální hodnotou. Nevyčerpanou hodnotu dárkového poukazu nelze směnit zpět za hotovost.
3. Dárkový poukaz je platný, pokud nebyla vyčerpána jeho hodnota, nebo neuplynula lhůta jeho použitelnosti. Dárkový poukaz lze použít i pro částečnou úhradu s hotovostním doplatkem.
4. Lhůta použitelnosti dárkového poukazu je uvedena na dárkovém poukazu. Masíže je nutno vyčerpat nejpozději do uplynutí lhůty platnosti poukazu.
X. DODACÍ PODMÍNKY
1. Dodací lhůta on-line konzultací je dána domluveným termínem mezi uživatelem a poskytovatelem.
XI. STORNO PODMÍNKY on-line konzultací
- Pokud uživatel zruší konzultaci jeden den (24 hod) před smluveným termínem, dohodne se uživatel s poskytovatelem na novém termínu, nebo poskytovatel vrátí 100 % částky.
- Pokud uživatel zruší konzultaci méně jak 24 hod. před smluveným začátkem, částka propadá bez nároku na náhradní termín.
- Storno podmínky se vztahují na individuální konzultace, nevztahují na balíčky. V případě balíčků se domlouváme vždy individuálně.
- Doba platnosti balíčků je uvedena na webu. Po uplynutí této doby nevybrané konzultace propadají.
- Pokud dojde ke zrušení ze strany poskytovatele, poskytovatel vrátí uživateli 100% zaplacené částky nebo si uživatel s poskytovatelem dohodnou nový termín.
XII. ZÁVĚREM
1. Vstupem do provozovny vyjadřuje zákazník souhlas se svou povinností dodržovat bezpečnostní pokyny provozovatele.
2. Smlouva je uzavírána na dobu určitou, do doby splnění povinností Poskytovatele a Uživatele ze smlouvy vyplývající.
3. Ochrana osobních údajů je řešena samostatným dokumentem.
4. Tyto VOP jsou účinné od 28.08.2025
5. VOP jsme oprávněni jednostranně měnit. Rozhodující je však vždy závazné to znění, které bylo účinné v době uzavření Smlouvy.