VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

(dále jen „VOP“)

Ve VOP najdete všechny důležité právní informace týkající se prodeje a poskytování EFT/koučovacích sezení a Výživových konzultací a programů prostřednictvím webových stránek www.blankahyhlikova.cz. VOP obsahují informace, které potřebujete mít k dispozici před tím, než zaplatíte za službu. Obsahují i tzv. sdělení pro spotřebitele před uzavřením smlouvy ve smyslu § 1820 občanského zákoníku. Před vlastním uzavřením smlouvy projevujete svůj souhlas s VOP zaplacením dané služby - sezení, konzultací, balíčků a výživových programů. VOP se tím stanou součástí uzavřené smlouvy a budou i pro Vás závazné. Přečtěte si je proto, prosím, pečlivě. Děkujeme za Váš čas, který jejich pročtení věnujete.

OBSAH VOP:

I. DŮLEŽITÉ POJMY, INSTITUTY A OSOBY

II. SDĚLENÍ PRO SPOTŘEBITELE PŘED UZAVŘENÍM SMLOUVY

III. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ SMLOUVY

IV. CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY

V. DODACÍ PODMÍNKY

VI. STORNO PODMÍNKY

VII. ZÁVĚREM

 

I. DŮLEŽITÉ POJMY, INSTITUTY A OSOBY

1. Web: Webem pro účely těchto VOP rozumíme webové stránky www.blankahyhlikova.cz

2. Služby v oblasti osobního rozvoje a životního stylu: Jedná se o služby, které jsou poskytovány on-line nebo osobně. Mohou to být EFT a koučovací sezení, balíčky s větším počtem EFT/koučovacích sezení, Výživové konzultace a výživové programy. Součástí balíčků mohou být i kurzy ve formě pracovních listů. Součásti výživových programů mohou být elektronické nebo tištěné výživové plány.

3. Produkt: Pokud ve VOP píšeme o Produktu, Produktech, myslíme tím služby v oblasti osobního rozvoje a životního stylu. Tedy tyto dva pojmy používáme rovnocenně.

4. Poskytovatel:

Je fyzická osoba, která poskytuje služby nabízené na Webu.

Poskytovatel je:

    Ing. Blanka Hyhlíková

    IČ: 22108092 

    Sídlo: Pod Nádražím 845, 538 03 Heřmanův Městec

    E-mail: blankahyhlikova@centrum.cz

    Telefon: 606 437 536

   Provozovna: Palackého tř. 802, 53701 Chrudim

Poskytovatel je zapsaný v živnostenském rejstříku. Úřadem příslušným dle § 71 odst. 2 živnostenského zákona je Městský úřad Chrudim.

Adresa pro doručování je shodná s adresou sídla. Na uvedeném e-mailu jsme Vám k dispozici pro běžnou komunikaci i pro případné vyřizování podnětů a reklamací.

Pokud je v textu VOP uvedeno „My“, „Nás“, „Naše“ apod., myslí se tím vždy Poskytovatel.

5. Uživatel: Uživatelem je ten, kdo s Námi jako Poskytovatelem prostřednictvím Webu uzavře smlouvu o poskytnutí služeb v oblasti osobního rozvoje a životního stylu. Uživatelem může být jak spotřebitel, tak podnikatel nebo nepodnikající právnická osoba (například spolek).

Pokud je v textu VOP uvedeno „Vy“, „Vás“, „Vaše“ apod., myslí se tím vždy Uživatel.

6. Spotřebitel: Spotřebitelem se podle platných právních předpisů rozumí fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu povolání. Pokud jste fyzická osoba a do objednávky uvedete IČO, prohlašujete tím, že Smlouvu uzavíráte jako podnikatel, a ne jako spotřebitel. Dopad to má především na možnost odstoupení od smlouvy bez uvedení důvodů a na nároky z odpovědnosti za vady a vyřizování reklamací.

7. Smlouva o poskytování služby v oblasti osobního rozvoje a životního stylu: Jde o smlouvu, kterou spolu uzavíráme. Pokud je v dalším textu používán pojem „Smlouva“, myslí se tím právě Smlouva o poskytování služby v oblasti osobního rozvoje a životního stylu. Proces uzavírání Smlouvy prostřednictvím webového rozhraní je popsán podrobně v těchto VOP. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Smlouva je tvořena Vaší objednávkou (vyplněným objednávkovým formulářem), a jejím přijetím z naší strany a těmito VOP. Po objednání služby Vám zašleme e-mailem fakturu spolu s těmito VOP. Zaplacením faktury dáváte souhlas s uzavřením smlouvy a těmito VOP.

8. Smlouva uzavřená distančním způsobem: Jedná se o Smlouvu, která je uzavřena prostřednictvím prostředků komunikace na dálku, tj. je uzavřena, aniž bychom se museli osobně potkat, neboť k jejímu uzavření využíváme Web a e-mail. Náklady spojené s použitím prostředků komunikace na dálku (zejména náklady na internetové připojení) si jako Uživatel hradíte sami a neliší se od běžné sazby účtované Vaším operátorem, resp. poskytovatelem internetového připojení. Učiněním objednávky výslovně souhlasíte s použitím prostředků komunikace na dálku.

9. Spotřebitelská smlouva: Je to Smlouva, ve které jako Uživatel vystupuje spotřebitel. Spotřebitel má v mnoha případech výhodnější postavení než ostatní uživatelé. Pokud se některé právo týká pouze Spotřebitele, je to v těchto VOP výslovně uvedeno (tj. místo „Uživatel“ je uvedeno „Spotřebitel“).

10. Závaznost VOP: Zaplacením faktury za objednanou službu v oblasti osobního rozvoje a životního stylu, dáváte svůj souhlas s VOP. Tím se VOP stávají součástí Smlouvy a jsou jak pro nás, tak pro Vás závazné.

11. Rozhodné právní předpisy: Jsou to platné právní předpisy, které se použijí na Smlouvu a vztah mezi námi z této smlouvy vzniklý. Jedná se zejména zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník ve znění pozdějších právních předpisů (dále též jen „NOZ“) a v případech, kdy je Uživatelem spotřebitel, je to i zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších právních předpisů. Pokud je v tomto textu na konkrétní §§ právních předpisů odkazováno, můžete si kliknutím zobrazit přímo jejich aktuální znění.

II. SDĚLENÍ PRO SPOTŘEBITELE PŘED UZAVŘENÍM SMLOUVY

Jedná se o shrnutí informací dle § 1820 NOZ.

1. Údaje o hlavních vlastnostech Služby v oblasti osobního rozvoje a životního stylu jsou vždy uvedené přímo v popisu daného Produktu na Webu. Kliknutím na jednotlivé položky, resp. prodejní stránky jednotlivých Produktů se Vám zobrazí podrobný popis, včetně například možnosti nebo nemožnosti pořídit Produkt na splátky. Věnujte proto, prosím, popisu Produktu svoji pozornost a v případě nejasností Nás kontaktujte ještě před objednáním Produktu.

2. Údaje o Naší totožnosti, adresa sídla, telefonní číslo a adresu pro doručování elektronické pošty jsme již uvedli výše, v čl. I. odst. 4 VOP.

3. Cena Produktů je vždy uvedená v jejich popisu. U Služby v oblasti osobního rozvoje a životního stylu je to cena konečná.

4. Produkty lze hradit klasickým bankovním převodem.

5. Služby v oblasti osobního rozvoje a životního stylu jsou realizovány po vzájemné dohodě mezi poskytovatelem a uživatelem, kdy dojde ke stanovení termínu realizace.

6. Spotřebitel má právo reklamovat vadný Produkt a tím uplatnit svá práva z vadného plnění. Podrobnosti jsou uvedeny v čl. VII. VOP.

7. Vyřizování stížností, orgány dohledu a státního dozoru: Máte-li k uzavřené Smlouvě, jejímu plnění či naší činnosti nějakou stížnost, kontaktujte nás prosím na e-mailu blankahyhlikova@centrum.cz. Podnikáme na základě živnostenského oprávnění, proto kontrolním orgánem je příslušný živnostenský úřad. Dohled nad dodržováním předpisů o ochraně spotřebitelů provádí především Česká obchodní inspekce. Dodržování předpisů o ochraně osobních údajů dozoruje Úřad pro ochranu osobních údajů. I na tyto orgány se můžete obrátit se svými stížnostmi.

8. Mimosoudní vyřizování sporů spotřebitelů: Pokud mezi Poskytovatelem a Spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, má Spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce, oddělení mimosoudního řešení spotřebitelských sporů (ADR), Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení sporů jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce: www.coi.cz, www.adr.coi.cz, e-mail: adr@coi.cz.   Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů on-line, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese  http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

III. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ SMLOUVY

1. Objednávání Produktů probíhá přes Web, telefonicky nebo emailem.

 2. Prezentace Produktů uvedená na Webu je informativního charakteru. Jako Poskytovatel nejsme povinni uzavřít Smlouvu.

3. Po obdržení objednávky se s vámi telefonicky nebo po mailu spojím a domluvíme se na termínu realizace a odešlu vám fakturu k zaplacení.  Zaplacením faktury je Smlouva uzavřena. Realizace služby  v oblasti osobního rozvoje a životního stylu je realizována po zaplacení faktury.

4. Pokud už dojde k uzavření Smlouvy, jakékoli změny uzavřené Smlouvy jsou možné jen na základě dohody mezi námi, případně můžete od Smlouvy odstoupit, pokud to zákon nebo tyto VOP umožňují.

IV. CENA PRODUKTŮ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

1. Cena Produktů: Cena je uvedena přímo u každého Produktu v jeho popisu na Webu. Poskytovatel není plátce daně z přidané hodnoty. Cena je platná po celou dobu, kdy je na Webu uvedena.

2. Sjednaná cena a případné chyby v uvedené ceně: Sjednanou cenou je cena uvedená u Produktu v okamžiku odeslání Vaší objednávky. Pokud by došlo ke zjevné chybě při uvedení ceny na Webu (tím je myšlen především překlep, chyba při zadávání ceny) nebo obdobné chybě v procesu uzavírání Smlouvy, pak nejsme povinni Vám za takovou zjevně chybnou cenu Produkt dodat, a to ani v případě, že došlo k uzavření Smlouvy. V případě, že by již došlo z Vaší strany i k úhradě této zjevně chybné ceny, jsme oprávněni od Smlouvy odstoupit a uhrazenou částku Vám v tom případě vrátíme.

3. Dodání Produktu až po zaplacení: Není-li mezi námi výslovně ujednáno jinak, jsme povinni Vám Produkt dodat až po úplném zaplacení sjednané ceny. Výjimkou je zejména prodej Produktu s možností uhradit cenu ve splátkách – tato možnost je vždy uvedena, včetně podmínek, na prodejní stránce Produktu.

4. Možnosti úhrady kupní ceny:

- Bezhotovostně (klasickým) bankovním převodem na náš bankovní účet: pokyny k platbě, v podobě faktury, obdržíte v e-mailu potvrzujícím přijetí objednávky. Při platbě, prosím, nezapomeňte uvést příslušný variabilní symbol, aby mohla být platba rychle spárována a služba co nejdříve dodány.

5. Splatnost ceny: Cena je splatná do 7 dní od uzavření Smlouvy, není-li v popisu Produktu uvedeno jinak. Datum splatnosti je uvedené na faktuře. V případě úhrady klasickým bankovním převodem je cena zaplacena v okamžiku, kdy je příslušná částka připsána na náš bankovní účet.

V. DODACÍ PODMÍNKY:

1. Možnosti dodání: Služby v oblasti osobního rozvoje a životního stylu jsou realizovány on-line nebo osobně.

2. Dodací lhůta: Je dána domluveným termínem mezi uživatelem a poskytovatelem služby v oblasti osobního rozvoje a životního stylu.

VI. STORNO PODMÍNKY

- Pokud uživatel zruší EFT/koučovací sezení nebo výživovou konzultaci jeden den před smluveným termínem (do 18:00 hodin), dohodne se uživatel s poskytovatelem na novém termínu, nebo poskytovatel vrátí 100 % částky.
- Pokud uživatel zruší EFT/koučovací sezení nebo výživovou konzultaci v daný den, více než 2 hodiny před smluveným začátkem, dohodne se uživatel s poskytovatelem na novém termínu nebo částka propadá v plné výši.
- Pokud uživatel zruší EFT/koučovací sezení nebo výživovou konzultaci dvě hodiny a méně před smluveným začátkem, částka propadá bez nároku na náhradní termín.
- Storno podmínky se vztahují na individuální konzultace/sezení, nevztahují na balíčky a programy. V případě balíčků a programů se domlouváme vždy individuálně.

- Doba platnosti balíčků a programů je uvedena na webu. Po uplynutí této doby nevybraná sezení nebo konzultace propadají.

- Pokud dojde ke zrušení ze strany poskytovatele, poskytovatel vrátí uživateli 100% zaplacené částky nebo si uživatel s poskytovatelem dohodnou nový termín.

VII. ZÁVĚREM

1. Smlouva je uzavírána na dobu určitou, do doby splnění povinností Poskytovatele a Uživatele ze smlouvy vyplývající.

2. Ochrana osobních údajů je řešena samostatným dokumentem.

3. Tyto VOP jsou účinné od 1.10.2024

4. VOP jsme oprávněni jednostranně měnit. Rozhodující je však vždy závazné to znění, které bylo účinné v době uzavření Smlouvy.